RAVAK

RAVAK

O projektu

Přední český výrobce koupelnového vybavení RAVAK patří mezi jedničku v oboru i ve střední a východní Evropě. Celkově působí ve více než padesáti zemích světa. Na trhu je od roku 1991. V současné době se firma orientuje především na koupelnové koncepty – komplexní řešení pro moderní koupelny. RAVAK je držitelem mnoha prestižních cen za design výrobků, například Red Dot Design Award.

RAVAK
RAVAK

V rámci dlouhodobé spolupráce jsme pro společnost RAVAK vytvořili rozsáhlý on-line produktový katalog s možností nákupu a interní databázi prodejců s napojením na vnitrofiremní systém. Součástí byla i webová prezentace pro zhruba dvacet dceřiných společností včetně zahraničních e-shopů. Ta obsahovala i atraktivní vizualizace realizací koupelen a přehledné zpracování jednotlivých sekcí webu. Grafické řešení ve spolupráci se studiem Marvil.

RAVAK
RAVAK
RAVAK

Líbí se vám naše realizace?

Proberme u kávy nebo on-line, jak vám můžeme pomoci. Rádi si vyslechneme vaše vize a představy a společně navrhneme optimální řešení.

Domluvte si schůzku

Často se ptáte

Na jaké digitální produkty se především zaměřujete? Kdo jsou vaši klienti?

Nejčastěji se na nás obrací střední a velké společnosti z B2B i B2C segmentu. Obvykle pro ně vyvíjíme a realizujeme aplikace nebo systémy na míru, které jim pomáhají s automatizací a optimalizací procesů. Často také tvoříme nové weby či e-shopy na zakázku nebo pro klienty redesignujeme jejich stávající internetové prezentace. Nabízíme i reklamační nebo konferenční systémy, máme vlastní natáčecí studio, kde tvoříme video a audio obsah pro Estav.tv a pro další společnosti. Specializujeme se na jak na velké a náročné projekty, tak na menší zakázky.

Působí Topinfo Digital pouze v Praze? Můžeme se na vás obrátit, i když jsme mimopražští?

Přestože je sídlo naší firmy na Praze 6, za klienty vyrážíme kamkoliv v rámci republiky. Vzdálenost pro nás není problém. Realizovali jsme již více než 300 digitálních projektů ve všech koutech ČR. Dokážeme efektivně vést a konzultovat váš projekt i pomocí online schůzek a konferenčních telefonátů, tak aby pro vás byla spolupráce příjemná a stála vás minimum času a úsilí.

Prozradíte mi, kolik stojí aplikace, web, e-shop nebo jiné řešení na míru od Topinfo Digital?

Ke každému projektu přistupujeme individuálně. Záleží vždy na tom, jak je velký a náročný. Přibližnou cenu vám proto dokážeme sdělit až poté, co nás seznámíte s vaší představou a požadavky. Kontaktujte nás pro více informací a domluvte si nezávaznou schůzku.

Postavíte pro nás e-shop nebo web ve Wordpressu, na šabloně nebo v jiném krabicovém řešení?

Nic takového klientům nenabízíme. Weby a e-shopy na šabloně nebo ve Wordpressu zbytečně omezují podnikání a jeho rozvoj. Dochází u nich ke kolizím, často je také obtížné přidávat pokročilé funkce nebo je propojovat s dalšími systémy, které zjednodušují procesy. Obsah i grafiku takového webu je navíc nutné přizpůsobovat šabloně namísto vašim potřebám.

Našim klientům garantujeme vždy tu nejvyšší možnou kvalitu, bezpečnost a možnost rozvoje webu bez zbytečných kompromisů. Proto vyvíjíme weby a e-shopy ve vlastní režii na základě potřeb klienta a konverzních cílů. Takové řešení dává smysl i ekonomicky, dokáže růst s vaším byznysem a má delší životnost než krabicová řešení nebo šablony.

Jak probíhá začátek spolupráce s vámi?

Naše spolupráce může začít u kávy v našich kancelářích na Praze 6, ve vaší firmě, ať už sídlíte kdekoliv v ČR, anebo online prostřednictvím vámi zvolené platformy. Na nezávazné schůzce nejprve probereme vaše vize a představy a nastíníme vám možná řešení. Pokud vám budou dávat smysl, můžeme se domluvit na pokračování, v jehož závěru pro vás vytvoříme digitální produkt na míru. Ozvěte se nám ještě dnes a domluvte si termín schůzky.

Jaký budu mít vliv na projekt během jeho realizace? Dáváte prostor i připomínkám svých klientů?

S klienty spolupracujeme jako s partnery od vstupní analýzy až po finální prezentaci. Zajímají nás vaše názory a optimální řešení hledáme vždy společně. Průběžně konzultujeme dílčí výstupy, takže budete mít perfektní přehled o tom, v jaké fázi se projekt nachází. Zároveň jsme profesionálové, takže se nemusíte bát, že vás nový projekt bude stát spoustu času a energie. Můžete se spolehnout na to, že sami přineseme komplexní a promyšlená řešení, která vás nadchnou.

Můžu si hotový web nebo e-shop sám editovat? A zvládnu to vůbec?

Některé části webu nebo e-shopu zvládnete hravě editovat sami v našem redakčním systému Topinfo CMS. Naučíme vás s ním pracovat, takže to pro vás bude skutečně snadné. Sami si pak můžete upravovat často aktualizované části webu nebo e-shopu, jako jsou blog, produkty, aktuality, kalendář akcí atd. Díky předdefinovanému řešení – šabloně –, do které jen vložíte text a obrázky, se vám nestane, že by váš nový příspěvek vypadal jinak než ty předchozí, a web tak přestal být konzistentní.

Složitější úpravy, které by mohly mít vliv na vizuální integritu webu nebo na konverze, za vás svižně vyřeší naše technická podpora. Ta je vám k dispozici vždy v pracovních dnech.

Máme ve firmě skvělého grafika, mohu vám pro náš nový web či e-shop dodat vlastní grafický návrh?

Můžete, ale obvykle se klientům osvědčilo nechat vše na našem seniorním grafikovi. Ne každý grafik je totiž specialistou na webový design a dokáže vidět celý kontext vzniku webu, kdy má grafika vliv na pozdější realizační část kodérů a programátorů. Náš webový grafik nevytvoří jen líbivý design v příjemných barvách, které ladí s vaším logem. Nad celým webem přemýšlí v souvislostech s ohledem na vaše potřeby a konverzní cíle, uživatelský zážitek, responzivitu webu a propojení vizuálu s vaší značkou.

Proto, když vše necháte na našem grafikovi, získáte web, který bude moderní, bude respektovat aktuální trendy, lépe bude plnit svou prezentační i obchodní funkci, vydrží vám déle a bude vyladěný do posledního detailu.

Měli bychom měnit stávající texty, když redesignujeme náš web? Nestačí ty původní, případně když si nějaké napíšeme sami?

Je to na vás. Podle našich zkušeností ale použití původních textů na novém webu nepřináší optimální výsledky. To samé obvykle platí i o textech, které napíše někdo z vaší firmy. Psát sice umí každý, ale na skutečně vyladěné marketingové texty, které přináší konverze, je lepší najmout profesionála.

S novými texty vám rád pomůže náš copywriter a obsahový stratég. Ten nejprve důkladné analyzuje vaše materiály, současný web, vaši pozici na trhu, cílovou skupinu a vaše konverzní cíle. Na základě těchto informací a rozhovorů s vámi vytvoří texty, které budou mluvit přímo k vašim klientům, reprezentovat vaši firmu v tom nejlepším světle a podpoří vaše konverzní cíle. Pomoci vám může i s kreativním obsahem pro newslettery nebo kampaně na microsite či landing page.

Vytvoříte pro nás aplikaci nebo systém na klíč?

Ano, zakázkový vývoj je naší doménou. Máme v tomto oboru dvě dekády zkušeností a silnou konkurenční pozici. Zabýváme se především vývojem a realizací logistických systémů, úředních desek, systémů pro správu reklamací, konferenčních systémů, interaktivních výpočtových pomůcek, konfigurátorů, systémů pro automatizaci procesů a automatické zpracovávání dat a další.

Děláte i microsite nebo landing page pro reklamní kampaně?

Rozhodně! Neomezujeme se pouze na velké projekty. Rádi vám vytvoříme kreativní microsite nebo landing page pro vaši kampaň. Proces tvorby menších internetových prezentací zahrnuje důkladnou analýzu, ideaci, tvorbu grafického a textového obsahu, programování. S radostí se rovněž postaráme o úspěch vašeho projektu pomocí PPC reklamní kampaně na Google Ads, Skliku a Facebooku.

Co má Topinfo Digital společného s portály TZB-info, Estav.cz?

Jde o projekty, s nimiž jsme v roce 2000 začínali a které se následně staly nejnavštěvovanějšími tuzemskými portály pro stavebnictví, bydlení a architekturu. Postupem času jsme se oddělili a pod značkou Topinfo začali působit jako technologičtí specialisté a kreativci, kteří dodávají zakázkové digitální řešení. Díky naší historii i současnosti máme přehled o aktuálním dění ve stavebnictví a rozsáhlé odborné know-how v tomto oboru. Neomezujeme se ale jen na tento segment.