Líbí se vám naše realizace?
Proberme u kávy nebo on-line, jak vám můžeme pomoci. Rádi si vyslechneme vaše vize a představy a společně navrhneme optimální řešení.
Známý komplex Aquapalace Hotel Prague je největším aquaparkem ve střední Evropě, jenž byl otevřen v roce 2008. Jeho součástí jsou tři tematické vodní světy, saunový a balneo provoz a fitness centrum. Návštěvníci se mohou ubytovat v luxusních pokojích čtyřhvězdičkového hotelu, vychutnat si mezinárodní kuchyni v místní restauraci nebo navštívit některý z barů. Součástí je také konferenční centrum.
Pro Aquapalace Hotel Prague jsme navrhli a vytvořili nový, plně responzivní web. Důraz byl kladen na atraktivní prezentaci prémiových pokojů, konferenčních prostor a doplňkových služeb a jejich snadnou rezervaci díky napojení na rezervační systém. Návštěvníky webu zaujme i výběr speciálních pobytových nabídek a dárkových poukazů s možností rychlého objednání.
Proberme u kávy nebo on-line, jak vám můžeme pomoci. Rádi si vyslechneme vaše vize a představy a společně navrhneme optimální řešení.
Nejčastěji se na nás obrací střední a velké společnosti z B2B i B2C segmentu. Obvykle pro ně vyvíjíme a realizujeme aplikace nebo systémy na míru, které jim pomáhají s automatizací a optimalizací procesů. Často také tvoříme nové weby či e-shopy na zakázku nebo pro klienty redesignujeme jejich stávající internetové prezentace. Nabízíme i reklamační nebo konferenční systémy, máme vlastní natáčecí studio, kde tvoříme video a audio obsah pro Estav.tv a pro další společnosti. Specializujeme se na jak na velké a náročné projekty, tak na menší zakázky.
Přestože je sídlo naší firmy na Praze 6, za klienty vyrážíme kamkoliv v rámci republiky. Vzdálenost pro nás není problém. Realizovali jsme již více než 300 digitálních projektů ve všech koutech ČR. Dokážeme efektivně vést a konzultovat váš projekt i pomocí online schůzek a konferenčních telefonátů, tak aby pro vás byla spolupráce příjemná a stála vás minimum času a úsilí.
Ke každému projektu přistupujeme individuálně. Záleží vždy na tom, jak je velký a náročný. Přibližnou cenu vám proto dokážeme sdělit až poté, co nás seznámíte s vaší představou a požadavky. Kontaktujte nás pro více informací a domluvte si nezávaznou schůzku.
Nic takového klientům nenabízíme. Weby a e-shopy na šabloně nebo ve Wordpressu zbytečně omezují podnikání a jeho rozvoj. Dochází u nich ke kolizím, často je také obtížné přidávat pokročilé funkce nebo je propojovat s dalšími systémy, které zjednodušují procesy. Obsah i grafiku takového webu je navíc nutné přizpůsobovat šabloně namísto vašim potřebám.
Našim klientům garantujeme vždy tu nejvyšší možnou kvalitu, bezpečnost a možnost rozvoje webu bez zbytečných kompromisů. Proto vyvíjíme weby a e-shopy ve vlastní režii na základě potřeb klienta a konverzních cílů. Takové řešení dává smysl i ekonomicky, dokáže růst s vaším byznysem a má delší životnost než krabicová řešení nebo šablony.
Naše spolupráce může začít u kávy v našich kancelářích na Praze 6, ve vaší firmě, ať už sídlíte kdekoliv v ČR, anebo online prostřednictvím vámi zvolené platformy. Na nezávazné schůzce nejprve probereme vaše vize a představy a nastíníme vám možná řešení. Pokud vám budou dávat smysl, můžeme se domluvit na pokračování, v jehož závěru pro vás vytvoříme digitální produkt na míru. Ozvěte se nám ještě dnes a domluvte si termín schůzky.
S klienty spolupracujeme jako s partnery od vstupní analýzy až po finální prezentaci. Zajímají nás vaše názory a optimální řešení hledáme vždy společně. Průběžně konzultujeme dílčí výstupy, takže budete mít perfektní přehled o tom, v jaké fázi se projekt nachází. Zároveň jsme profesionálové, takže se nemusíte bát, že vás nový projekt bude stát spoustu času a energie. Můžete se spolehnout na to, že sami přineseme komplexní a promyšlená řešení, která vás nadchnou.
Některé části webu nebo e-shopu zvládnete hravě editovat sami v našem redakčním systému Topinfo CMS. Naučíme vás s ním pracovat, takže to pro vás bude skutečně snadné. Sami si pak můžete upravovat často aktualizované části webu nebo e-shopu, jako jsou blog, produkty, aktuality, kalendář akcí atd. Díky předdefinovanému řešení – šabloně –, do které jen vložíte text a obrázky, se vám nestane, že by váš nový příspěvek vypadal jinak než ty předchozí, a web tak přestal být konzistentní.
Složitější úpravy, které by mohly mít vliv na vizuální integritu webu nebo na konverze, za vás svižně vyřeší naše technická podpora. Ta je vám k dispozici vždy v pracovních dnech.
Můžete, ale obvykle se klientům osvědčilo nechat vše na našem seniorním grafikovi. Ne každý grafik je totiž specialistou na webový design a dokáže vidět celý kontext vzniku webu, kdy má grafika vliv na pozdější realizační část kodérů a programátorů. Náš webový grafik nevytvoří jen líbivý design v příjemných barvách, které ladí s vaším logem. Nad celým webem přemýšlí v souvislostech s ohledem na vaše potřeby a konverzní cíle, uživatelský zážitek, responzivitu webu a propojení vizuálu s vaší značkou.
Proto, když vše necháte na našem grafikovi, získáte web, který bude moderní, bude respektovat aktuální trendy, lépe bude plnit svou prezentační i obchodní funkci, vydrží vám déle a bude vyladěný do posledního detailu.
Je to na vás. Podle našich zkušeností ale použití původních textů na novém webu nepřináší optimální výsledky. To samé obvykle platí i o textech, které napíše někdo z vaší firmy. Psát sice umí každý, ale na skutečně vyladěné marketingové texty, které přináší konverze, je lepší najmout profesionála.
S novými texty vám rád pomůže náš copywriter a obsahový stratég. Ten nejprve důkladné analyzuje vaše materiály, současný web, vaši pozici na trhu, cílovou skupinu a vaše konverzní cíle. Na základě těchto informací a rozhovorů s vámi vytvoří texty, které budou mluvit přímo k vašim klientům, reprezentovat vaši firmu v tom nejlepším světle a podpoří vaše konverzní cíle. Pomoci vám může i s kreativním obsahem pro newslettery nebo kampaně na microsite či landing page.
Ano, zakázkový vývoj je naší doménou. Máme v tomto oboru dvě dekády zkušeností a silnou konkurenční pozici. Zabýváme se především vývojem a realizací logistických systémů, úředních desek, systémů pro správu reklamací, konferenčních systémů, interaktivních výpočtových pomůcek, konfigurátorů, systémů pro automatizaci procesů a automatické zpracovávání dat a další.
Rozhodně! Neomezujeme se pouze na velké projekty. Rádi vám vytvoříme kreativní microsite nebo landing page pro vaši kampaň. Proces tvorby menších internetových prezentací zahrnuje důkladnou analýzu, ideaci, tvorbu grafického a textového obsahu, programování. S radostí se rovněž postaráme o úspěch vašeho projektu pomocí PPC reklamní kampaně na Google Ads, Skliku a Facebooku.
Jde o projekty, s nimiž jsme v roce 2000 začínali a které se následně staly nejnavštěvovanějšími tuzemskými portály pro stavebnictví, bydlení a architekturu. Postupem času jsme se oddělili a pod značkou Topinfo začali působit jako technologičtí specialisté a kreativci, kteří dodávají zakázkové digitální řešení. Díky naší historii i současnosti máme přehled o aktuálním dění ve stavebnictví a rozsáhlé odborné know-how v tomto oboru. Neomezujeme se ale jen na tento segment.